Money S3 je klíčový nástroj pro účetní kanceláře a samostatné účetní, který nabízí širokou škálu výhod a usnadňuje každodenní účetní práci. Kromě základních funkcí nabízí účetním další výhody, kterou jsou spojené s cenou i použitelností. Co účetní kanceláře ocení?
- Jednoduché ovládání
Snadná orientace, příjemný vzhled a jednoduché ovládání jsou příjemným bonusem systému. Intuitivnost si oceňují stávající uživatelé.
„Money S3 je přehledné a dobře se mi v něm pracuje. Můžu v něm vést agendu svým klientům, aniž bych pro každou další firmu musela dokupovat licence,“ říká Jana Novotná účetní z firmy Cifroid.
- Přenos dokladů za pár sekund
Účetní program má integrovaný modul Účetní centrála a účetní klient, který umožňuje snadné přenesení dokladů od klienta. Po přenosu dat se doklady uzamknout tzn. klient je nebude moci dodatečně upravovat.
- 50% sleva pro účetní
S Money S3 můžete ušetřit pokud vlastníte živnostenské oprávnění pro poskytování účetních služeb či auditorské osvědčení.
- Automatizace
Tvorba navazujících dokladů je automatická. Z původního dokladu velmi rychle vytvoříte např.: vystavené a přijaté faktury, zálohové faktury, dobropisy, pohledávky, závazky, zásoby.
- Návody a podpora
Money S3 svým uživatelům poskytuje velkou databázi návodů a postupů, jak se systémem pracovat. Najdete u nich velkou nabídku školení, které jsou vhodné pro nové kolegy a začínající účetní. Nezapomínají ani na pravidelnou aktualizaci tak, aby bylo vše v souladu s novou legislativou.
Jak vybrat účetní program?
Při výběru účetního programu pro účetní kanceláře je klíčové zaměřit se na specifické potřeby a pracovní postupy, které jsou pro tuto oblast typické. Účetní kanceláře obvykle spravují účetnictví pro více klientů, což vyžaduje flexibilitu a schopnost efektivně spravovat a přepínat mezi různými účty. Důležitá je vysoká úroveň automatizace a integrace s dalšími systémy, aby bylo možné snadno importovat a exportovat údaje. Zabezpečení a ochrana dat jsou také kritické, vzhledem k citlivosti finančních informací. Program by měl nabízet robustní zákaznickou podporu a pravidelné aktualizace, aby byl v souladu s nejnovějšími účetními standardy a legislativou. Neméně důležité je zvážit celkové náklady na vlastnictví programu, včetně licenčních poplatků, nákladů na školení a potenciálních nákladů na budoucí upgrade.
Zaměřit byste se měli také na výběr dodavatele a před nákupem si zjistit recenze na dodavatele, spolehlivost nebo jeho zkušenosti. Dodavatele navíc obvykle nabízejí demoverzi, ve kterém si můžete program vyzkoušet.